Artykuł sponsorowany

Czy wirtualne makiety osiedli w przeglądarkach internetowych to istotny kierunek rozwoju sprzedaży nieruchomości?        

Czy wirtualne makiety osiedli w przeglądarkach internetowych to istotny kierunek rozwoju sprzedaży nieruchomości?        

Coraz więcej inwestorów decyduje się na tworzenie wirtualnych makiet osiedli mieszkaniowych oraz umieszczanie ich na swoich stronach internetowych. Jakie są zalety takiego narzędzia? Czy już wkrótce będzie to standard? Dowiedz się więcej.

Czym jest wirtualna makieta?

Wirtualna makieta osiedla to innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu potencjalni klienci mogą dokładnie obejrzeć nieruchomość. Co więcej, takie makiety są również wyposażone w wyszukiwarkę mieszkań oraz zapewniają łatwy dostęp do wszystkich istotnych informacji na temat osiedla i konkretnych lokali. Klient może zobaczyć, jak nieruchomość będzie wyglądała o różnych porach dnia i w nocy, a także sprawdzić, w którym miejscu na elewacji znajduje się wybrane przez niego mieszkanie. Wszystkie te udogodnienia znajdziemy w aplikacji Smart Model autorstwa firmy York Promotion.

Korzyści dla inwestorów

Korzystanie z wirtualnych makiet osiedli przynosi wymierne korzyści dla dewelopera. Przede wszystkim pełna oferta mieszkań dostępna jest od ręki na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dzięki temu klienci mogą wspólnie z rodziną oglądać, decydować i rozmawiać na temat wybranych mieszkań. To skutecznie przyciąga ich uwagę. Tak buduje się świadomość marki i rozpoznawalność inwestycji. Co więcej, możliwość obejrzenia wirtualnej makiety 3D znacząco przyśpiesza decyzję o zakupie nieruchomości. Oszczędność czasu i pozyskanie klientów dzięki dobrze skonstruowanej ofercie sprawia, że po takie narzędzie sięga coraz więcej inwestorów.

Kto korzysta z takiego rozwiązania?

Już dziś z wirtualnych makiet korzystają czołowi polscy deweloperzy, m.in. ROBYG, Mill-Yon czy Atal. Ten ostatni wykorzystał ją na przykład do promocji Osiedla Niebieski Bursztyn w Redzie. Wirtualna makieta wygląda realistycznie i daje dobry obraz inwestycji. Dostępne mieszkania są podświetlone, a po kliknięciu interesującego nas lokalu możemy w łatwy sposób dostać się na jego kartę, gdzie znajdziemy wszystkie potrzebne informacje. Jest to bardzo wygodne i innowacyjne rozwiązanie, które już teraz odmienia oblicze rynku nieruchomości, a w przyszłości stanie się standardem, na który oczekują klienci.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.